torsdag 12 februari 2009

torsdag...

Idag har vi haft besök hela dagen nästan. Ja när vi kom hem från jobb, skola, fritids och mormor. Min väninna Nallebrum och hennes småtroll L och M var här på em. L och E har läntat efter att leka med varann så länge. Som alltid ville dom bygga koja under vår trapp, så de tog fram massa filtar och klädnypor och så var bygget igång. Men tänk vad tråkigt det är när man måste plocka undan. Och det är tråkigt att vi inte träffas oftare. Det måste det bli ändring på...

Lite senare dök min syster upp med lilla Ty. Hon har lärt sig gå. Tiden går så fort, tycker inte det var längesen hon var nyfödd.

Ännu lite senare kom de stora barnens pappa förbi med hängslen som N ska ha imorgon på ett uppträdande i skolan. Fika igen. Men jag var duktig, har inte ätit några godsaker på hela dagen.

2 kommentarer:

Nallebr.. sa...

ja skoj att vi äntligen träffades:.. måste ses snart igen

Ullis sa...

Hej!
Linda som fått mig till att blogga, har inte nåt riktigt "flyt"på det än med det kanske kommer.. Har tittat in till dig förut, och nu har jag lärt mig lämna kommentarer oxå:)

Kram Ulrika