onsdag 18 juni 2008

Fotbollskväll


Ja, jag har faktiskt tittat på fotboll på TV ikväll. Annars tycker jag ju bara om fotboll när barnen spelar. Men jag har ju en fotbollstokig karl så jag gjorde ett försök. Han har suttit och kommenterat och undrat hur Sverige spelar egentligen. Har haft lite roligt åt honom, tänk att man kan leva sig in så. Till slut så blev det nästan så jag höll på Ryssland bara för att vara tvärtemot honom. Det är ju trots allt "bara" EM.


Annat är det när barnen spelar, då är det fotboll på riktigt hög nivå. I helgen var det fotboll för hela slanten. Nora hade sammandrag på lördag fm. Edwin på em,och Felix hade sista matchen för säsongen i söndags. Alla matcherna slutade med förlust för Heby, men vad gör väl det, det är bara att ta nya tag, dom hade iallafall roligt.


HEJA HEJA HEBY (och Sverige)

Inga kommentarer: